번호 | 제목 | 게재수준 | 게재일자 |
---|---|---|---|
63 |
Cognitive and Emotional Motivation to Explain Infection-Prevention Behaviors with Social Support as a Mediator During the COVID-19 Pandemic: A Nationwide Cross-Sectional Study in Korea
A&HCI (Arts & Humanities Citation Index)
2023-04-18
|
A&HCI (Arts & Humanities Citation Index) | 2023-04-18 |
62 |
COVID-19 팬데믹에서의 지각된 위협과 보상적 소비 관계 연구 –자기 통제력의 조절효과를 중심으로-
학진등재학술지
2023-03-05
|
학진등재학술지 | 2023-03-05 |
61 |
기술창업기업 동적역량의 조합된 효과가 신제품 경쟁우위에 미치는 영향
학진등재학술지
2022-12-30
|
학진등재학술지 | 2022-12-30 |
60 |
Examining the job burnout of Chinese hospitality management students in internships via the transactional model
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2022-11-17
|
SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2022-11-17 |
59 |
기술창업기업의 가치사슬내부 및 외부 네트워크 활동이 동적역량을 매개로 경쟁우위에 미치는 영향
학진등재학술지
2022-10-18
|
학진등재학술지 | 2022-10-18 |
58 |
OECD 국가 코로나19 대응정책 효율성 분석
학진등재학술지
2022-09-30
|
학진등재학술지 | 2022-09-30 |
57 |
라이브커머스 인플루언서 특성과 구매의도의 관계에 관한 연구 - 중국 소비자를 대상으로 -
학진등재학술지
2022-06-30
|
학진등재학술지 | 2022-06-30 |
56 |
라이브 커머스 특성과 구매 의도의 인과성에 관한 연구 : 몰입감과 유용성의 매개 효과를 중심으로
학진등재학술지
2022-05-31
|
학진등재학술지 | 2022-05-31 |
55 |
The Effects of Thai Consumers' Attitudes of Korean-Wave on the Visit Intentions of Korean Restaurants-Focusing on the Mediation Effects of Perceived Consumption Value of Restaurant
학진등재학술지
2021-12-01
|
학진등재학술지 | 2021-12-01 |
54 |
공공분야 소비자불만 서비스회복품질 요인이 서비스회복의 만족에 미치는 영향에 관한 연구
학진등재학술지
2021-10-04
|
학진등재학술지 | 2021-10-04 |